zondag 18 augustus 2013

Altijd zon na de regen

Na de zovele problemen hier in thailand (brommer gestolen, dure visumproblemen, school die maar betaalt wanneer zij het willen) besloot ik dat het tijd was om het geluk op te zoeken. Ik hoorde dat er een jobopening was in Surindra rajabhat University in Surin. Een plaats op een unief is natuurlijk wel heel hoog gegrepen, want ik heb enkel een bachelor, en normaal heb je een doctoraat nodig. Desalniettemin vond ik het toch waard eens te proberen, je weet maat nooit natuurlijk. Ik stuurde dus mijn CV in en werd uitgenodigd op een interview met nog 2 andere kandidaten (een man van the UK, en een man van the USA). Hoe kan ik daar natuurlijk van winnen? Vorige week woensdag nam ik dan een ziektedag bij ons op school en ging ik naar het interview. In nog geen 15min. was ik alweer buiten. Stress had ik gelukkig niet, want ook al kreeg ik deze job niet, ik zou nog altijd mijn huidige job hebben natuurlijk. Gisteren kreeg ik dan uiteindelijk het goede nieuws, ik ben aangenomen!! Ik voelde ineens een zware blok van mijn been vallen. In oktober mag ik al beginnen, en dat komt goed uit, want dan eindigt mijn contract op mijn huidige school. Eindelijk geen zorgen meer over 3 maanden zonder inkomen die ik moet proberen door te komen. Dat zal deugd doen!!

2 opmerkingen:

mama en guido zei

alvast heel veel geluk!xxx

Papa zei

succes met je nieuwe job, en nog wel aan de unif !! Hopelijk lezen we meer op je blog