woensdag 12 september 2012

Nog 10 dagen!

Ik kan het nog steeds niet geloven, binnen 10 dagen zeg ik dit leven hier vaarwel. Ik kan het nog helemaal niet vatten, al begint er toch enige stress te komen. Ik moet nog zoveel documenten in orde krijgen!
Vandaag ben ik mijn internationaal rijbewijs gaan ophalen. Jawadde, ik had nooit verwacht dat dit een kloefer van formaat zou hebben. Praktisch is het al zeker niet, want in je portefeuille kan je zoiets niet wegmoffelen. Even ter vergelijking, dit rijbewijs is gewoon groter dan mijn laptop!
Ik besloot om toch zo'n rijbewijs te halen omdat ik het thais verkeer nu wat beter ken dan de vorige keer. Of ik effectief de grote stap durf zetten om links te rijden,dat is een andere vraag. Al heb ik wel al een tijdke het idee van een scootertje te huren of kopen, zo kan ik er toch altijd eens vantussenuit flippen. En ja, Sam en Nele weten maar al te goed wat voor een scootertje het dan zal worden ^_____^ een roze!


1 opmerking:

mama en guido zei

Opgepast thailand, the pink panter is in aantocht!