zaterdag 10 maart 2012

zaterdag 10 maart

Vandaag was niet zo een bijzonder speciale dag, qua uitstappen gezien dan toch. We zijn opgestaan om 8u en moesten dan nog beslissen wat we vandaag zouden doen. Maar aangezien hier weeral niks actiefs in de buurt te doen valt, besloten we dan maar een fietstochtje te maken. Deze ochtend was onze wc nog steeds verstopt, dus moesten we weer heel inventief zijn. Maar hoe doe je dat als je dringend een grote boodschap moet doen? Wel, mijn oplossing, je boodschap in de vuilbak doen! Niet direct een ideale situatie, maar je moet je behoefte toch ergens achterlaten. Wees gerust, er zat een zakje in zodat ik dat zakje achteraf direct in de container kon droppen. Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo gelachen na het bezoeken van het kleine kamertje. Rond 10u zijn we dan aan onze fietstocht begonnen, voor 3€ konden we een fiets huren voor een hele dag. Tijdens onze fietstocht hebben we een klein ongeluk gezien. Het was even verschieten toen 2 onnozelaars gewoon ‘baf’ op elkaar reden met de brommer. Na onze fietstocht hebben we wat gewandeld op het strand. Tijdens ons avondeten (op het strand!) werd er in de verte vuurwerk afgeschoten, dat was echt het perfecte moment! Romantisch hoor, spijtig dat mijn grote liefde er niet bij zat! Nog een paar daagjes wachten en ook wij kunnen genieten van een romantisch samenzijn!

2 opmerkingen:

Elly Nagels zei

Sally,

Wat vind ik het fijn je verhalen te lezen! Op deze manier kan ik je avontuur toch een beetje volgen:-)! Geniet nog van alles...en vooral van de tijd met je liefde!:-) zodra het hier wat rustiger is zal ik je eens uitgebreid mailen! Ik mis je!ellyx

Zer0.BE zei

Ieeeeew! :p