maandag 28 mei 2012

Dinsdag 22 Mei

ola pola, vandaag was het ......... mijn verjaardag! :) Al had ik niet echt het gevoel dat het mijn verjaardag was, een werkdag zoals een ander! Tijdens de lunchpauze hadden mijn schatjes van collega's wel een tafel buiten gezet vol met eten. Alle collega's kwamen samen om daar met mij te eten. En dan kwam er natuurlijk taart en het welbekende liefde 'happy Birthday to you'. Dat liedje kennen ze blijkbaar allemaal wel in het Engels. Ook pakjes waren er in overvloed.
Na dit leuke moment was het helaas weer tijd voor werk, en werk dat had ik, want de volgende dagen zou ik een training moeten houden. Gelukkig zijn we (Nok, Pi Pat en ik) na onze late uren nog even gaan grillen. Grillen, ik zou het elke dag kunnen doen! Het was half 10 toen ik thuis kwam en besloot maar direct te gaan slapen, want het beloofde 3 drukke dagen te worden!

Geen opmerkingen: