woensdag 4 april 2012

Dinsdag 3 April

Ik kan vandaag eigenlijk in 1 zin samenvatten, want zoveel viel er echt niet te beleven. We werden verwacht om half 9 in het departement talen om onze schema’s te bekijken voor de volgende 4 weken. Om kwart na 7 stonden we op en om kwart voor 8 kreeg ik een telefoontje van P’Eve dat het plan veranderd was en we er dus maar moesten zijn om 1u in de middag. Wat een tegenvaller, we hadden gerust nog een uurtje kunnen slapen. We wouden al wat voor school beginnen werken (omdat er toch niks anders te doen valt), maar het internet werkte hier weeral niet, tegenvaller nummer 2. We gingen op zoek naar een nieuw eethutje om onze lunch te gaan eten, maar we stootten op een plaats waar ze zelfs ons Thais niet verstonden, dus werd het moeilijk om iets te bestellen. Om 1u waren we dan in het departement talen en kregen we onze schema’s, teleurstelling nummer 3. In de 30 dagen dat we hier zitten moeten we maar 10 dagen les geven. Wat gaan we dan doen tijdens al die andere verloren tijd? We hadden beter nog een weekje langer Engels kamp gegeven in mijn school, daar hadden de leerlingen veel meer baat bij gehad dan hier. Een tip voor de leerlingen die volgend jaar naar Thailand zouden komen. In de middag hebben we dan als 3 ijverige leerkrachten onze les voor donderdag voorbereid. Niet echt gemakkelijk wanneer het internet niet werkt en je af en toe wel eens iets moet opzoeken voor je les. Weet je, waar ik woon bij mijn thais mamaatje, daar valt ook niks te beleven, en dat is nog meer in ‘the middle of nowhere’. Maar daar heb ik wel een ‘huislijk gevoel’ en daar heb ik mijn collega’s. Hier zit je echt werkelijk afgesloten van de wereld omdat het hier ook vakantie is en er weinig of geen studenten zitten. Ik denk dat Sam, Nele en ik na een maand echt zot gaan worden, want we kunnen ons niet echt met iets nuttigs bezig houden. Maar geen zorgen, morgen krijgen we bezoek en zaterdag komt Mevrouw Vancauteren (leerkracht van in BelgiĆ«) op bezoek. Het was een kort verslag van vandaag, maar als je niet veel doet kan je natuurlijk ook niet echt veel schrijven he! Ik hoop de volgende dagen wat meer te kunnen schrijven. Tot morgen~

1 opmerking:

Isabelle, Tom en Thomas zei

hoy sally ik wou even laten weten dat jij ook een boeiende blog maakt !ik lees ze alle drie ! vele grtjs en pas goed op elkaar ! tante van sam en nele !