maandag 9 april 2012

Vrijdag 6 April

Vandaag een kort verslag, dat omdat we niet veel hebben om over te schrijven! Deze ochtend was er voorzien dat we 2u zouden moeten lesgeven met Pi Eve, de beste vriendin van Nok. Zoals we wel weer konden verwachten, werd die les op het laatst afgezegd omdat het hier blijkbaar een ‘vakantiedag’ is. De nood om dat wat vroeger te melden hebben ze hier helemaal niet! Ik zag er wel het nuttige van in, want dan kon ik een boek lezen dat ik voor school (in België) nog moest lezen. Voilà, ons teveel aan tijd kwam me dan even goed te pas. Rond de middag was mijn boek helemaal uit en zijn we zalig lang gaan lunchen. We vonden een ‘restaurantje’ achter onze ‘bunkers’ waar het enorm stil en rustig was, daarom vertoefden we daar ook meer dan een uur. In de middag hebben we weer lekker gesport, we zijn enorm blij met onze bal want we kunnen er zoals kleine kinderen wel een paar uur mee spelen. Zalig toch, die kindertijd nog eens kunnen voelen? We deden niet veel vandaag, en daarom was het enorm moeilijk om s ’avonds in slaap te geraken. Nele en ik hebben daarom zoals echte ‘tetterwijven’ tot half 2 zitten babbelen. Uiteindelijk zijn we dan toch moe geworden, maar de vraag blijft, van wat werden we moe?


gsmfoto:
en dit is nu de vrouwenafdeling, op foto lijkt het natuurlijk altijd veel interessanter dan het in het echt is. Je ziet het misschien niet op de foto, maar rond ons gebouw staat een hoge omheining met griezelige prikkeldraad.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Where the ladies @????

Unknown zei

Hoowii.. Hong woe kwai... de vrouwkes zitten binnen natuurlijk. Gij kent thaien best, die vluchten van de zon ;)