woensdag 8 februari 2012

My travel box



Met nog enkele uurtjes te gaan ben ik dan eindelijk begonnen aan het inladen van mijn valies. Het inladen gebeurde geheel op automatische piloot, want het besef dat ik voor 4 maanden weg ben is nog ver te zoeken. Wat zeker niet mocht ontbreken is mijn 'travel box', een zeer origineel geschenk van mijn vrienden. Wat is nu een travel box? In de doos zit een overvloed aan cadeautjes. Maar, elk geschenkje kan maar open gemaakt worden tijdens een bepaalde gelegenheid. Zo zit er bijvoorbeeld eentje in dat ik mag openen op mijn verjaardag,het ander is als ik last zou krijgen van heimwee, enzoverder... Ik had nooit verwacht dat zij zo origineel konden zijn,en ben nu echt wel nieuwschierig wat er precies allemaal in die pakjes zit. Mijn eerste mag ik openen op het vliegtuig, ik ben dus al aan het aftellen ;)

Met dank aan Vero en Kristof!

1 opmerking:

Vero zei

:-))))) Graag gedaan, veel plezier ermee !!! smaksmak ~~<3